Can I get a w00t w00t! ;)

Yo!
Nu är jag hos Nettinetti!
I fredags somnade jag faktiskt tidigt! (Duktigt!) Jag skulle ju upp tidigt på lördagen för min handledarutbildning, som var lång men chill. Nu väntar jag bara på papperna så att jag får övningsköra :)
Leo fyllde år, så det blev party-party med fika och tortillias, sen drog jag till Nett, vi såg film, gjorde läxa och sen gick vi typ och la oss, för ännu en gång skulle jag upp tidigt. Fotbollsträning 10-15 som Plätten redan berättat, det var awesome som vanligt! :]
Sen till Jeanette och se på film, steka på moppen, göra lite no, och nu kanske gå och lägga sig inom en inte allt för avlägsen framtid. Vad vet jag! :)
Aja, bye! :)


Saknar tiderna!!!! XD


Guldåren!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0