För lite tid..

Det är för lite timmar på ett dygn! ;o
Jag hann inte blogga i fredags för jag åkte till Amanda. Sen sov jag över där tills lördag. Då städade vi hela Jan-Åkes hus (amandas pappa). Så nu  har vi tjänat lite pengar också. ;) Sen gick vi till  Nordmaling från Rundvik. För det är väl kul att gå?^^ Men vi flamsa hela vägen så det tog ju sin tid, först skrek vi (a) sen blev vi tysta för att vi tänkte att vi kanske skulle väcka björnarna.. :] Men vi kom ju framm! :D Men då skulle vi ut och leta påskägg som mina busiga föräldrar hade gömt ute. Det var mörkt men vi hittade det efter ett antall ledtrådar.. det låg iaf som typ inne i en fyrhjuling. XD
Idag blire att packa för imorgon drar vi till ÅRE!<3 Awesome!
Men jag har inte träffat Plättan en enda gång ;/ , bara för att hon for till Göteborg </3



PLÄTTAN ♥ BUBBLOR!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0