GBG FFS! ;D

Hej alla barn! Plättan fo sho!
Ja du Plätten, jag har iaf som avsikt att blogga på som vanligt för att du inte ska känna dig ensam. Gud förbjude! :]
Jag måste bara fråga hur tandläkaren mådde efter att du satt på honom! Blev han inte platt? :O
Livet här är frid och fröjd, jag köpte ett långhopprep idag vilket måste gillas av alla! Speciellt Plätten eftersom vi nu kan använda det! :]
Jag hoppas att ni har det lika bra i Åre som vi har det här iaf! Karreparre ska bort ikväll, men jag har ju min bok, tvåan av Percy Jacksson AKA The Sea of Monsters! Även detta måste gillas! :D
Otto är här och ska ha datorn, vilket jag kan respektera. Jag orkar ändå inte skriva mer nu! XD
Men nu vet ni hur jag har det! :)


Den är freaking wünderbar!!!!! ;D

Percy ÄJacksson 2 


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥
Postat av: kusin/syster

Hahaha, faktiskt!? Satt hon på han?

2010-04-01 @ 22:49:28
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0