Haha XD

Lugn Plätten, du har bara skrivit två inlägg i rad, det händer mig OFTA ;)
Jag var på träningen i tisdags och har varit i skolan. Idag var det estet, gotta LOOOOOVE it! Men jag har egentligen inte så mycket att berätta, för min fritid består av att försöka PLUGGA, för alla våra lärare ger oss PROV HELA TIDEN! GAAAAAAAAAH! So och No på fredag inom den närmaste framtiden... Men men, inte mycket kvar nu...
Ska lämna in sommarjobbsansökan imorgon också, och så ska jag vakta Familjen Plättens katter eftersom de har dragit till GBG. Jag ska ju ha en awesome valborg här i N-ling, men synd att jag inte får träffa Plätten!
Jag var ju med i tidningen idag också, men de tog fel bild på mig och Rebecca ;O
DRAMA! ;)
Men nu ska jag sova i hyfsad tid! Duktig flicka :)
Gnatt!

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0