Home, sweet home!

Ja, Plättan är i hemma i Nordmaling!
Jag kom iofs hem igår vid 19-snåret, men då orkade jag inte skriva. Jag har egentligen inte så mycket att säga annat än att Plätten inte kommer att skriva från Åre p.g.a. begränsad datatillgång. Ni får helt enkelt klara er med mig ;)
Idag har jag, Anton och Axel spelat UEFA EURO (ja, ett fotbollsspel) mer eller mindre hela dagen, sen har vi sett på Uptown Girls, och jag missade såklart inte Grey's Anatomy. Men påtal om spel, vi spelade det på min och Antons nya Xbox 360! 2200 kr, då inklusive några spel, två headset, tre Guitar Hero-gitarrer varav en trådlös, och inte mindre än 4 handkontroller! Anton fick en svart och en vit eftersom jag direkt lade beslag på de två roliga kontrollerna som en var rosa och en var typ mintgrön/ljusblåish. Svår att beskriva men fin var den! :)
Nu har ni väl dock blivit avundsjuka nog för en kväll! Nu vet ni iaf att jag lever ;)
Gnatt, alla mina små vänner!


Haha, saknar tiderna! <3333333333333333333333333333333333333


Plätten&Plättan kicking it old-school!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥
Postat av: ELSA

Billigt för så mycket xbox! :O

2010-04-11 @ 09:57:01
URL: http://elsajos.blogg.se/

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0