I'm back!

JAG ÄR TILLBAKA ! <333333
Åre var awesome! Backarna var super, har åkt både twintips och bräda. Så nu har jag lite koll på snowboarden igen. Vi kom ju dit på måndag dag, vi åkte en snabbis i de mindre backarna. Sen tisdag,onsdag,torsdag,fredag backen hela dagarna! På kvällarna har man spelat kort,monopol och chilllat. Lördag (igår) var ju sista dagen så då städade vi ur hela stugan på morgonen sen drog vi till backen! ;) Och som pricken över i:et så for vi till Choklad Fabriken innan vi for hem. Lovet har varit supeeeeeeeeeeer! Och jag är sjuukt otaggad på skola imorgon -.-
Plättan och jag måste hitta på ngt snart, innan jag dör.. :]
btw fin bild på oss! ;*


Lagomt snygg!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0