Ödet som tusan!

Plättan fyller i lite luckor ;)
Anledningen till att jag överhuvudtaget gick den vägen var för att Elsa bad mig att följa henne en bit, annars skulle jag ha tagit en helt annan väg! Sen var det dessutom diskussioner om Elsa skulle följa mig till min cykel innan hon gick till musiken dit hon skulle, men vi beslöt oss för att det skulle bli en för stor omväg för henne. Så perfekt!!!!!
Men idag var det väl ganska vanlig skoldag förutom att jag inte visste att vi hade spanska (oooops), men det var ändå lätta glosor, så what ever! Och på so:n åt jag lite ganska intense pepparrot som en del av en sedermåltid (judarnas påskmiddag). Dagens solstråle går till Linnéa som hade målat ett ägg svart när det egentligen skulle vara sotat. Så awesome! På tal om Linnéor, min SVB kom prelimenärt in på Arena Kultur. Det tror jag även att Maria gjorde, sen kom jag preliminärt in på samma linje. Typ alla jag pratade med kom in! Elina kammade Minerva, Rebecca kammade Thoréns, Elsa kammade musik på midgård (och även Isak), Mickis kom in, Linnéa kom in, Jeanette kom in, och ja, en massa andra som jag inte orkar nämna! Sen hade vi teknik också, och min chokladfontän kommer nog att funka! Jag har inte mycket kvar nu! Jag och Asle gjorde våran musikuppvärmning på gympan, och det gick bra. Musikvalet var AWESOME!! Springlåten hade ett perfekt tempo och vem kan dissa den perfekta styrkelåten Det ska bli män av er nu?
Sen var det PPP efter skolan och på badhuset och det är ju såååå awesome det med! Vi måste se vår film snart! Hade tänkt jobba på en AGW-affisch, men ska nog sova nu. Vad är helgen till för om inte läxa? <333
Godnatt alla små!

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0