omg så snygg.

Plätten skriver! ♥
Idag var det seegt i skolan, brukar ju vara så men aja. Men sen hände en as bra sak! ;) Det var typ ödet att jag och Plättan skulle vara med varandra idag! För jag skulle fråga henne om det och då gick hon precis förbi, sen så trodde jag att hon skulle vara med Elsa men då svängde Elsa så då gick jag dit. Och om Elsa hade följt längre så hade jag nog gått hem, men nu blev det inte så! :] Så vi drog hem till henne, chillade sen for vi och bada. Hihi kulkul. Vi hade tänkt se en as najs film, men det blev inte. Så vi måste bara se den någon annan gång!!
Uppdaterar mer imorgon biiitches! ;*



Lätt som en plätt! ♥


Kommentarer ♥
Postat av: ELSA

Jag är ödet.

2010-04-20 @ 20:16:13
URL: http://elsajos.blogg.se/

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0