Shoooooooooo!

Plättan yah mahn!
Igår gjorde jag läxa, såg The Office och Flight of the Conchords, gick på promenad och på kvällen när jag inte hade någon ork såg jag en film med Plätten innan jag gick och la mig. Idag hade jag tänkt hinna göra så gaaaalet mycket läxa, men istället gick jag och Jull på promenad, P&P gjorde plättar och hade fotbollsträning, vilket var awesome som vanligt! <3
Sen såg Jull och jag Wild Kids (haha XD) och Jersey Shore! DRAMA!!!! Men det är lite fööör bra! Och sen såg vi 30 Rock och nu vet jag inte ens vad jag ser på... Sen gick resten av tiden åt till att fundera ut en affärsidé till sommarlovsentreprenör! Jag kom på en awesome idé, men jag har inte skickat in ansökan än. Om jag får det kan jag berätta vad min idé var. Ni får helt enkelt vänta tills maj ;)
BTW, kolla jizzbloggen! Idag (den artonde) är det den mest jizziga någonsin! :]
Gnatt! :)

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0