Skola...

Plätten om lovet!
I torsdags skulle jag ta tag i läxan, det blev väl sådär...
I fredags stekte jag, orkade typ inte göra någonting, var typ ute på promenad och såg film! Alvin och gänget 2 fo sho! ;D
I lördags hängde jag med Mi-kakan och vi spelade Rayman Arena (priceless), rullade håret, sminkade mig attraktiv och gick ut på samhället! Vi kan även ha utforskat Youtube, lagat middag och ha varit allmänt galna :)
Idag var jag lite deprimerad för att lovet snart är slut, och jag kommer vara helt död imorgon. Jag skulle gå och lägga mig tidigt, suuuuuuuuuure! Men idag har jag läst lite ur Percy Jackson & the Olympians 3 aka The Titans Curse, gillar det som vanligt! Jag har även cyklat (duktig), sett på The Office och spelat UEFA med bröderna och Noel. Jag är så galet pojkig! ;D
Nu orkar jag faktiskt inte säga mer, men nu vet ni att jag lever!
Plätten, vi måste synas!
Gnatt mina små vänner! :)

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0