Sorry for my slowness!

Haha, det känns som att det är Plättan som ska oroa sig för att bli ensam!
Haha, och jag måste be om ursäkt för min extremt dåliga fantasi! Ja, Elsa lilla, det var ett aprilskämt. Jag har ingen orm, tragiskt nog, för det skulle vara fullständigt awesome att ha en! Men du trodde faktiskt på det ett litet tag ;)
Igår var vi i kyrkan, som gudfruktiga människor bör på Långfredagen! Sen shoppade vi i Freeport och jag köpte ett linne, en concealer (som jag fick av Kero i födelsedagspresent), och ett sällskapsspel, det var väl typ vad jag kan minnas iaf XD
Sen såg vi The Rocker på kvällen vilken var awesome!
Idag har vi varit i Slottsskogen och bl.a. hoppat långhopprep, sen har vi sett Sweeney (FINALLY!!!!! :D :D :D :D) och ätit påskmiddag. Väldigt snabbsummerat, men nu ska vi se på Harry Potter 6, så jag är lite småstressad! Ville bara säga att jag har läst ut The Sea of Monsters också, och jag väntar spänt på trean, vilken jag ska kamma när vi är i N-ling igen!
Men ska dra, HP FTW! :D

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥
Postat av: ELSA

Jag trodde på det i ca 5 sekunder :(

2010-04-04 @ 14:10:19
URL: http://elsajos.blogg.se/

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0