That's mama Luigi to you, Mario!

Sha, bitches! Plättan här då!
Skolan var skolan. Nationella i matte var undantaget, men det gick säkert fint...
Nu känner ALLA lärare att efter en helt läxfri period ge oss all läxa på samma gång. Dessutom måste jag söka sommarjobb snart, typ helst i helgen...
Aja, idag hade AGW anordnat en badhuskväll för alla nior, men det var typ inga många där. Det var David, Isak, Dennolf, Tjernström och Henriksson som enda killar (såg föööör bra ut i ansiktsmask!) och tjejerna var Therese, Julia, Jag, Elsa, Emma, Jossa, Linnéa, Théa, Felicia, Elin, Bella, och säkert någon annan som jag har glömt, hmmmm.... Men det var supertrevligt och jag kan rekommendera det varmt till alla små som någon gång kommer att gå i nian. Man fick sola solarium vilket var asnajs, och sen fick man typ en kvarts massage av en proffesionell massör, och det var typ det bästa någonsin!!!!! Man måste älska det. Och att vi åt jättegod fondy idag. Det måste man också älska! Mitt liv äger erat! :)
BAJSBAJS!


Lillmåns var sjuk igår, vet inte hur han mår nu... Men älska bilden! :]

Måns!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0