titta ut genom ditt fönster!

Det snöar as mkt!
Och det var ju typ sommar nyss, gaahw. Nu vill Plätten ha sommar, inte massa snö -.-
Aja, hoppas det töar bort snart.

Nu måste jag bara berätta om min super duper fredag (skolan räknas inte med..). Jag och Amanda for till stan direkt efter skolan och det var varmt och solit, yeye. Vi var och shoppa lite smått&gott och jag är faktist rejält nöjd med vad jag köpte! :) Vi tog 20.20 bussen hem. Chilla i Nordmaling en stund sen drog vi till Rundvik och drog en film, det blev inte 2012 tyvärr, :/ Men den vi såg var också bra! Det blev inte så våldsamt sent innan vi gick och la oss. Men vi blev väckte av ett telefonsamtal -.-  Men vi lyckades somna om så det var lugnt!:)
Idag har vi ba chillat, drog en till film innan middagen.  :] Amanda skulle till bredvik och jag hem. Så nu har jag inget att göra, hittar väl på ngt.



Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0