Bara så att ni vet..

Bara så ni vet att jag lever! ;D
Plätten har inte skrivit på ja, typ 1000 år? När min egna blogg ramlade bort så for den hära också. Sommarlovet har ju börjat och hitills har det varit super bra. Även om jag skriver nu så kommer jag inte lägga så mkt tid på bloggen nu under sommaren. Man vill ju lixom göra annat än att sitta inne, right? Min egna blogg ska också startas snart. När allt är klart med den så kan jag skriva adress till den på den hära bloggen. 
Ikväll så kommer Plättan och Karro (KUSIN FRÅN GÖTEBORG!!!) vi ska se en film, och det lär ju bli super trevligt!<3
Bjuder på en bild på mig som är tagen på examens dagen!


Hårförlägning är såååå snyggt!

Lätt som en plätt! ♥


Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0