Tiden går fort när man har roligt!

Tjenare chiefen!
Sista skolveckan på Artedi gick sjukt fort, i måndags hade vi klassens dag. Vi såg på bio och käkade och hade trevligt. Därför var vi lediga på tisdag och på onsdag var det examen. Det var faktiskt lite sad nu när man tänker att våran klass aldrig kommer att vara våran klass igen. Vi har ju haft det så sjukt bra, vissa ända sen förskolan! Men livet går vidare, jag peppar ju gymnasiet och stan i höst! Fick förresten två stipendium, ett för språk och ett för att jag är allmänt duktig! Fick ju 320 poäng nu, maxpoängen :)
Sen på kvällen var det ju AGW, och nog hade vi gjort ettr förbannat bra jobb! Middagen var jättetrevlig, jag lyckades till och med göra Jenny nervös (!), och allt var finnemang på kvällen också. Det tyckte väl särskilt Isak som vann både nen mobilnoch en EU-moppe, den sista förtjänad. Grattis grabben!
Sen måste jag ju också gratta jullibull till studenten! Hoppas du blev glad med albumet jag slavade med hela tisdagen och typ hela onsdagsnatten! ;)
Sen dess har det verkligen varit sommarlov och jag har verkligen inte gjort någonting av värde. Imorgon har jag fotbollsmatch och på måndag börjar allvaret med sommarlovsentreprenörsveckan! Inget kort ord det inte!
Men för tillfället är det dags för mig att knoppa in! Godnatt allihopa!
Yours sincerly, Plättan!

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0