17 mars.

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!
HEJ BLOGGEN!:] Jag tänkte bara så att jag inte glömde att säga hej. Det skulle inte vara okej. Men nu är jag säker på att jag har sagt hej. Så nu kan jag sluta att säga hej. :]
idag så har jag varit med  min babe! Du är awesome amanda! ♥ Hon var hos mig tills kl 16 då hon for hem.  Men imorgon så ska jag vara med henne. Så det lär ju bli awesome. Hm, vad borde mer sägas..? kanske HEJ :] okej nu ska jag vara seriös. Inget mer hej. Hihi.
btw jag är fett cool som är först med att skriva centrerat! :D
Okej, jag har inget vettigt att säga.. så jag orkar inte skriva mer :]]


VINTERN KAN DRA.


Lätt som en plätt!♥


Kommentarer ♥
Postat av: karro

Faak Yeah! HEJ! :)

2010-03-17 @ 20:04:14
URL: http://krash.webblogg.se/

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0