Cool_jag

Hej alla coolingar. Ni är nästan lika coola som cool_jag :]
Plätten och Plättan har varit på träning ikväll, vi ägde det andra laget när vi körde match! Men jag fick sjukt ont i benen, och om man bortser från matchen så gick det ju inga bra. Men bara att ladda om för nästa träning;) (positiv?!) haha. Imorgon fyller min mamma år! Säg grattis till henne bitches! :] Annars kommer jag och Plättan att antingen skjuta er i magsäcken så att magsaften bränner sönder alla era inre organ (det tar en kvart) eller hitta på ngt annat mysigt! Fast det kommer också hända Plättan om hon inte skriver ikväll! :O okej jag ska ska sluta att vara så våldsam.. 
 btw ni som inte har fattat så är det Plätten som skriver! :]]

Men nu har jag inget mer att berätta om min dag. Kul liv..? xd

Lätt som en plätt! ♥


RANDOM BILD :]

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0