cooolingen skriver. :]

Som ni förstår på rubriken äre Plätten som skriver! ;)
Och jag måste bara berätta att helgen har varit super, 100%! Och dom jag får tacka för det är Plättan och amanda. Plättan var jag med på hennes 16 årsdag (fredags) och sov över där till lördag. Vi somnade till ngn random film på fredag. Minns inte vilken.. iaf var det träning på lördagmorgon super som vanligt att kliva upp 9 på en helg! ;D 
Efter träningen  så for jag och bowla med amanda och hennes familj, Jag var duktig som duschade,torkad håret,plattde håret och sminkade mig på 20 minuter. :] rekord..?
Det var awesome för att det var as länge sen jag bowlade. Efter bowlingen så for jag med amanda hem, vi såg på Freaky Friday på kvällen. Men jag somnade (a) Sen sov vi ut på söndagen. Chilade och städade.
Jag gick hem men älsklingsamanda var snéll och följde mig halva vägen. Sen pratade jag i telefonen så det skulle gå snabbare.

Det var min fab helg. :D
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag. :)



< Plättan, Plätten >
Älskar dig kusin.<3


Lätt som en plätt! ♥



Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0