Döda mig inte..

Jag ber om ursäkt 10000 ggr för att jag inte har skrivit! Som Plättan sa har datorn varit knas, så jag har faktist försökt flera gånger! Men nu är den som ny igen. ;) Så nu kommer inte min älskade Plätt-vän känna sig ensam på våran awesome blogg längre! :]
Plättan har ju redan berättat lite om min Prao, men jag berättar igen om ni har glömt.  ^^ Jag var som sagt på Tallbacken, lokalvård. Lokalvård betyder för er som inte vet städning. Men om jag ska vara ärlig vare faktist chill! Jag trodde att det skulle vara mkt värre, våran ''prao ledare'' var trevlig. Så dagarna har bara rullat på i 3 dagar. Nu är den slut, men vi har frilufsdag imorgon! Så än behöver man inte oroa sig över skolan. ;)

Om ett tag efter Plättans utvecklingsamtal ska vi dra och simma. Taggad till tusen.
Btw jag hoppas att du får mkt skäll av din mentor ;).


Lilla gubben? :]


Lätt som en plätt! ♥


Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0