FML

PLÄTTAN ÄR SJUK ;/ </3
Fast det kanske ni redan visste eftersom att hon har skrivit det. :] Och det betyder att hon inte kommer träna fotboll med  mig ikv, :( Men det får väl gå ändå...
Och som sagt vi måste hitta på ngt snart! ;o Fast hon drar ju till gbg och jag till Åre.. så det får bli efter påsk tror jag. Men jag får klara mig så länge. :]
Idag var skolan chill, ellr tisdagar är chill. Vi spelade Bingo på spanskan, det var lite små skojj.  Fast idag hände en tråkig sak också.. våran mentor ramlade och fick åka ambulans, men som jag har hört kommer hon få åka hem ikväll. :)


Kommer ni ihåg?:]
Samma bild som i första inlägget, goa tider det! ;)

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0