Happy B-day to me! :D

Friluftsdagen i Ålid var awesome! Ni som gjorde dagen speciell runt vår fina eld, ni vet vilka ni är! :)
Kolla på Nettans BDB för en exciting historia om ett brutalt yxmord! :D
Men, nog prat om gårdagen, idag är det Plättans födelsedag! :D
Jag har fått sååå många fina presenter, men bl.a. 800 kr, en chokladask, en kokbok, ett capo, en stämmare, en miJam, en svarta tavlan med vita och färgade kritor, en hårtork, en hårspray, två halsband, ett par örhängen, en gripgrej, påslakan och örngott med Phantom of the opera/får, en necessär med datagrejer t.ex. två datamusar, en USB-hubb, en USB, ficklampa m.m., hängslen, kändiskorsordsboken, äkta fetaost, Simbas skatt på kasett och tillhörande bok(!), Harry Potter och hemligheternas kammare, platt/locktäng med en massa coola grejer man kan byta mellan, en sminkborttagningstygduk, ett halebop-abonnemang, en Oboy-burk, en retro termos, påskklubbor och lite annat smått och gott! Det är iaf vad jag kan komma på just nu! Mer kommer sen! ;)
Min födelsedag har ju iaf varit totally awesome! :D
Nu ska Plätten sova här, och sen har vi träning imorgon klockan tio! Blir nog till att somna till någon lagomt mysig film nu! Skicka mig en present vettja!
Hare!


Plätten trööött!


Isas B-day!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥
Postat av: busigt värre

Hihi, Linn sover :]

2010-03-29 @ 22:09:14

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0