Happy happy! :D

Plättan is på G!
Det suger när man skrivit ett inlägg, men man har hunnit loggas ut och så måste man skriva om allt :(
Menmen, estet idag då! Vår teater lär bli awesome, och man måste älska musik! (Utom emo-anti-musik-Jullan!)
Grattis Ankan och Anders, Nilssonklanens tvillingar! Ankan firar vi samtidigt som Leffan, men idag hängde vi hos Anders och åt Marias fab fika! Vincent och Olivia är så sjukt gulliga! :]
Men det bästa har jag ändå sparat till sist! Jag, mami, papi, Elsa och hennes papi var och kollade på Lägenheten (med stort L) idag! :D
That's right! Plättan flyttar hemifrån efter sommarlovet! Sjukt va? Det är en stor och jättefin fyra på Haga, och jag ska få det största sovrummet :}
Elsipelsi är liiite avundsjuk :]
Peter ska bo där två veckor av fyra, men annars är det ju jag och Asle som ska residera lägenheten! Det är ju nära till Midgård också. AWESOME! :D
Påtal om Asle, vi har ju en gympalektion att hålla imorgon! Borde kanske förbereda...
Aja, wish me luck! :]


Sååå mycket hotness! (Ja, det ÄR jag! XD)


B)


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0