Helluuuuuuuuuuw! :]

Plättan has the 411!
Anledningen till att Plätten inte har skrivit på ett bra tag är för att deras dator spunkar, och när hon ska försöka skriva blogginlägb så raderas texten helt random efter ett tag. Men hon sa iaf att praon på Tallbacken var helt okej, hon får typ städa och sånt, men hon överlever :)
Skolan var väl som den alltid är. Jag är nästan klar med mina fina harembyxor på slöjden, jag kan väldigt troligt vara den mest långsamma sömmerskan i hela världen, men vad vet jag! Men klara blir dem väl, för eller senare :)
Annars har det varit ganska stek, efter en latdag framför tv:n hade Plätten&Plättan fotboll klockan sju. Det är läskigt hur roande det kan vara att göra magövningar! Men seriöst, jag är SÅÅÅÅ GLAD att jag började fotboll! :D
Det är verkligen helt rätt för mig, för även när vi kör idioten och en massa fys är jag ändå jätteglad när jag kommer hem, och det är en härlig känsla! Jag har ju inte tränat fotboll sen laget las ner, och det var ju ett bra tag sen! Men hursomhelst är det awesome! :D
Efter Desperate Housewives, Cougar Town och Christine, är det nu nog dags för mig att gå och lägga mig! Imorgon har vi ju först estet, sen engelska nationella (skrivdelen) och utvecklingssamtal! Sen blir det badet med Plätten. Peppar redan! :]
Godnight Cuties! :)

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0