Hey ho, let's go!

Så är man 16, och det känns tamigtusan helt förträffligt!
Jag har också fått en tygväska och gröna hårsnoddar! Plus ett överfallslarm av Storbrushan till Storschtan! Tack tack! Och sen så ska ju Nettplätt bjuda mig på bio som födelsedagspresent, det får man inte glömma! :D
It's gonna be legend... wait for it... DARY! :D
Plätten sov över sen hade vi fotbollsträning, vilken var jobbig men awesome som vanligt! :D (Hårsprayen funkade perfekt (Y) :))
Jag har typ inte orkat göra något annat idag XD
Jo, jag smakade Elsas yummilicious (äkta!!!!) fetaost :D
Imorgon ska vi väl kanske börja företaget att flytta mitt rum till mammas kontor, kontoret till Lillbrushans rum, och hans rum till mitt rum! Klassiskt Lundqvistare att vara förvirrande ;)
Men det ska vi väl börja med någon gång, sen får jag väl kanske lov att redigera AGW-affischen lite, vad vet jag :)
Men annars är det ju ganska lugnt :)
Jag sjöng i duschen (klyschigt, men whatever) och då började jag tänka på Sweeney Todd-låtar som jag började sjunga, och då fick jag ett sånt konstigt sug att jag var tvungen att ladda hem Soundtracket till papis dator! Nu sitter jag och skriver och lyssnar, och jag älskar det lite föööör mycket! Does Pirreli's stimulate the growth, sir? Det undrar vi alla! ;D
Jag är sååå glad för att vi ska till GBG på onsdag, jag vet inte hur länge jag kan hålla mig utan att se den, det var så sjuuukt länge sedan nu! Och jag måste ju se den med Karro när vi är där, vi är ju Tha ST-gang! Vi är lika besatta, kan typ alla låtar, och har dessutom roller, vem som sjunger vad om det är en duett! :D
Jag är Sweeney, för jag har manlig röst, men Karro är Mrs. Lovetts ljuva stämma! Annars är Karro Sweeneys motsjungare, och jag Lovetts! Åh guuuuud, jag är så sjukt peppad!!!!! :D
Nu tror alla ätt jag är ett wierdo, som är lite för besatt, vilket ju är sant, men jag var bara tvungen att berätta det! :D
PEEEEEEEEPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GBG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
BTW, såg Uppdrag granskning om våldtäckterna i Ö-vik, så himla sjukt!
Men hursomhelst, nu får ni återgå till era liv!


How I've lived without you all theese years I'll never know!

How I've lived without you all theese years I'll never know!


Lätt som en plätt! ♥


Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0