Nedrans förkylning! :O

Ja, som ni förstår är det Plättan!
Och inte kunde jag pallra mig till skolan idag! Sorry Plätten, men det innebär att jag VERKLIGEN inte kan komma på träningen! :/
Alltså seriöst, det här är typ första dagen i nian som jag har varit så sjuk att jag har stannat hemma! Imorse mådde jag verkligen skit, och det gör jag fortfarande, men nu kan jag iaf andas. Tack nässpray (och alvedon, hehe)!
Har iaf varit duktig på BDB, och jag läste ut The Lightning Thief, vilken var fullkomligt wünderbar!!!!! Längtar tills jag ska få låna tvåan imorgon! :D
Så idag har jag läst och slackat framför tv:n. Frågan är om jag ens kan gå till skolan imorgon... Det är ytterst tveksamt. Men hursomhelst så ska jag packa ikväll (AKA imorgon), för hur det än är så ska vi till GBG imorgon! Jag får väl sitta längst bak och hålla mina bakterier för mig själv, men jag har ju en bok och musik, så det får väl lov att gå! :)
Datorn dör om sju minuter, och jag orkar verkligen inte hämta laddaren, så jag ska väl avrunda! Peppa Påsklovet!
Jaja, krya på mig! :)

Lätt som en plätt! ♥

BTW, nu dog datorn precis innan jag sparade det här, så nu fick jag ju hämta laddaren ändå! Låt oss be för att jag ska slippa röra mig mer idag!

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0