Okay, this is getting rediculous...

Hehe, känner mig lite ensam här ;o
Så Lögde-lördagen blev fab som attans! Tidigare nämnda flickor bakade, Pelsi, SVB (Super Vanilla Bear ;)) och jag för sig, och Maria-colish för sig samt Go-Lina för sig! Så vi hade både kladd-dumle-muffins, mockarutor och något annat fab fikabröd som jag alltid glömmer vad det heter! ;]
Vi körde lekar på 7-up, vilket mitt och Pelsis lag korv pwnad3 på! Vi vann som tusan jao mahn! B)
Ja, jag är trött och kanske lite småhög XD
Hur som helst, till slut var det M, SVB, och jag + Mikael, SVB:s homie, som var kvar och såg på film tills fyra, då vi gick och la mig. Förrut hade jag inte höjt på ögonbrynen, men nuförtiden brukar jag bli trött vid elva, så det är tamigtusan imponerande! Sen väcktes jag ju av att mamma kom och skulle hämta mig halv tio, för att väckarklockan aldrig ringde! Vi hade faktiskt ställt den på nio! ;o
Så det blev bara snabbt på med kläder och direkt till fotbollen som började tio! Ingen frukost hann man med ;) Måste ändå säga att det var en sjukt bra helg, trots att jag var helt död på träningen XD
Sen på söndagen försökte jag plugga so, men jag orkade typ inte så jag spelade nintendo ds idtället. Busig! :]
Fast jag hann klart frågorna och jag läste faktiskt igenom det en snabbis efter Ankan och Leffans kalas! Provet var idag, och det var ju inte så svårt, så det lär väl ha gått helt oki iaf! Fick ju också tillbaka Boendeuppgiften (ja, med stort B)!!!!!! NAILED IT! MVG och alla rätt! ;)
Ja, jag är en dryg och skrytig person, men ni som känner det borde vara vana vid det här laget ;]
Nu har vi (nästan) ingen läxa, och livet leker på gröna ängar! Nämnde jag att jag är trött? Jag sket i tantgympan idag, istället gick jag och J-dog på promenad och pratade om ditt och datt. Haha, man måste älska det uttrycket! Sen såg vi på Anastasia, men mot slutet så somnade vi båda... Ett tecken på att jag borde gå och lägga mig? Möjligtvis... ;P
BTW, ni måste kolla in den här bloggen!!!!! JIZZ!!! ;D
Hursomhelst får vi väl spänt vänta på att få höra om Plättens första prao! Visst var det Tallbacken? Eller möjligtvis Strandholmen? Hmm.... Jag måste lära mig att lyssna på folk! :P
Anyways, nog med ordbajsande, jag har redan tagit upp mycket av eran värdefulla tid!
Godnatt alla små gullungar!


Jizz! Den är bara fööör rolig och awesome! :D


Jizz!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0