Plättan återtar strålkastaren!

Jag vet att jag inte skrev igår, men whatever, deal with it!
Jag måste börja med att säga att jag älskar bilderna Plätten lägger ut, speciellt min drickarbild! GORGEOUS!!! ;D
För övrigt kan jag väl säga att det inte blev någon rumflyttning igår, men lite jobb på affischen hann jag väl med, och dessutom jobbade jag på ett topphemligt projekt, som jag tyvärr inte kan prata om här! Det finns ögon som kan se saker de inte bör se! Men ni får väl fråga mig på skolan om ni blir för nyfikna, så kaaaanske jag svarar! ;)
The Lightning Thief går framåt, och den är fortfarande AWESOME!!! Tack Mickis, från djupet av mitt hjärta! :D
Och förresten!!! Stalkar dig med bilder imorgon istället, var tvungen att fixa lite saker åt Jullan idag!
Jag såg även Uppdrag Granskning, Den Andra Våldtäckten, ni vet, det här i Bjästa. Jag ska nog inte gå in mer på det, då blir jag väl bara förbannad, och det är för sent för att jag ska lätta på trycket. Men idag hade jag och Pelsi inflyttningsfest på HK:n, bra träning inför i höst ;)
Jag gjorde efterrätten, för jag kan inte laga mat XD
Jag får väl lära mig till slut, menmen ;D
Annars var det väl en vanlig dag, förutom att jag har känt mig så jämarns förkyld! Jag beslöt mig därför att skippa tantgympan, det kan ju knappast hjälpa. Får se hur det blir med skolan, ska väl förmodligen pallra mig dit imorgon, men träningen är ännu mer tveksam! Jag får väl se hur jag känner mig...
Men som sagt, timmen är sen så jag ska väl ta och krypa i säng, jag måste bara säga (igen) att jag PEPPAR GBG!!!!! :D
Och att Plätten är awesome och att vi måste hänga snart innan Påsken för oss till skilda lokalisationer!!! ;O
Vi MÅSTE SYNAS!!!! :]
Aja, god night sweethearts! ;]


Söt-Plätten :]

Linnsen :]


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0