Schumaker!

Yo, Plättan fo shizzle!
Som sagt, vi ägde verkligen ut det andra laget, det var nästan insane hur bra vi var med t-shirtarna instoppade i shortsen! Sååååå mycket hotness! Anyway, det var ju bara andra fotbollsträningen för mig och första var det bara jag, Plätten och Camilla så det var första med hyfsad uppslutning. Men poängen är att det var awesome fastän man blir less i benen, och att fotboll officiellt äger! :]
Igår kaikade min dator sönder och den var spunk hela dagen, men när jag var på träning fixade papi den! Thank you daddy, AWESOME!!!!!! Idag har det annars varit ganska stek, engelska nationella men det var ju lätt som en plätt ;)
Och ni MÅSTE som sagt gratta Ankan, annars blire magsaften! Eller möjligtvis att vi lägger en råtta på er mage med en varm skål över så att den börjar gräva sig igenom magen för att fly! :]
Tänk vad man lär sig av tv! :D
Aja, enough violence, jag hann stänga av datorn, och efter hot av Plätten var jag ju tvungen att skriva! Nu står min papa och flåsar mig i nacken, så det är dags att avrunda.
See ya bitches!

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0