Tja tja bloggen!

Plättan is in da house! B)
Haha, man måste gilla att Plätten och jag var på paradisbadet i fredags. Och nu är jag typ blå på armen, höften och låret! XD
Ah, livet äger ibland ;)
Men idag har det varit ganska stekigt i skolan. Gjorde muntliga engelska nationella och jag sa like kanske 2 000 gånger XD
Men men, shit happens :)
Annars har väl livet varit ganska stek, gud vad det låter som att jag har ett innehållsrikt liv! ;D
Men det är första måndagen efter lovet så vad kan man göra? ;]
Ikväll blir det iaf tantgympa med Asle, men Plätten ska tydligen på hockey istället! Damn you woman! :O
Plus att Anton fyller ju år, fast vi hade ju party party igår, och han har match så det är inte konstigt att man glömmer! Grattis iaf! Men anyway, annars är allt fina fisken! :)
Ska väl hitta något roligt att göra nu, kommer säkert fastna vid tv:n ;)
Bajs bajs, plättar och pannkakor! :]
P.S. Plätten var inte ful på den underbart söta plättätarbilden som jag la ut. Och jag bytte plats på bilderna för att det är ju Plätten&Plättan och då måste vi ju stå i rätt ordning så ni inte blir förvirrade! Du är så skarp, Plätten! ;)

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0