Tjenamors!

Tja, Plättan här.
Som Plätten sa har jag sjukt ont i benet och var därför inte på fotbollsträningen. Istället var jag tvungen att läsa ut en bok som vi hade till läxa och till råga på allt är det något spunk med min dator så jag kan inte skriva klart min lässlogg! Sitter på papis nu bara för att kunna blogga. Hur som helst, i torsdags var Plätten och jag i stan och såg på Alice i underlandet, 3D och engelskt tal. Phett med najs! :]
Den var faktiskt sjukt bra! :)
Plus att glasögonen var coola! Nu väntar jag bara på att en systemåterställning ska bli klar så jag kan fortsätta med mitt, sen blir det släktparty! Mami har bakat. Yummie yummie! :D
Just det! Melodifestivalen igår, Manboy är ju extremt catchy, men personligen var Salem min favvis. Visste ni att det var Björn Gustafsson osm kom ut och spelade piano och såg ut som en tjej? Det visste inte jag, men Jullibull upplyste mig om det! Anyway, ska väl kolla hur det går för min dator, men stay sweet! B)

Lill-Salem :)




Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Testar att komentera :]

2010-03-14 @ 16:21:41
Postat av: j-dog

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2010/article6770636.ab

2010-03-14 @ 17:07:02
URL: http://julijuzz.blogg.se/

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0