Var är du, Plätten? :(

Plättan börjar känna sig ensam på bloggen! :(
Idag försov jag mig. Min väckarklocka ringde typ inte, så papi kom in och väckte mig klockan 8. Jag hade tänkt duscha, så mitt hår såg ut som skit, sen märkte jag att jag hade glömt DC-skorna på gympan, vilket var ännu mer stressande! Men jag tog mina vita Converse, vilka iofs är skitsnygga, men som jag oftast inte orkar ta på mig. Dessutom har jag fortfarande ont i halsen. Men 11 över 8 var jag i klassrummet, vilket är extremt imponerande ändå! Annars är väl skolan som den alltid är. Efter skolan var jag med Pelsi, som nu har fått sin Nintendo DS eye XL. Soft! Nu ser jag på Have you heard about the Morgans med mami och papi, men det är helt sjuk hur trött jag är! Min dator funkar fint iaf, Plättan klaaaaaaaaad! :D
Men nu var det längesedan Plätten&Plättan hängde med varandra! Fy och skam! Men vi syns ju iaf på söndag! Paaaaarty party! :]
Imorgon blire Lögde-stek med Linnéa, Maria och Lina! Vi ska baka till 7-up och sen se på filmer :)
Men jag har ju fotboll på söndag, så jag måste väl hem på morgonen :(
Men sen är det kalas för Ankan och Leffan och då blire gofika ;)
That's it for tonight, ladies and gentlemen!


It's a dick in a box! Jag bju' ;O

Sassy ;D


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥
Postat av: ELSA

That's how we like it!

2010-03-21 @ 20:08:46
URL: http://elsajos.blogg.se/

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0