Yallo! :)

Plättan ftw! :]
Jag vet inte varför jag skriver nu egentligen, jag har ju inget värt att berätta XD
Men troligtvis orkar jag inte gå och lägga mig, (som jag borde) eller plugga so, (som jag borde) eller göra något annat åtminstone lite värt med min tid, (s0om jag VERKLIGEN borde!) Men man måste få ha slödagar också. Hmmm... Vad kan jag berätta som alla kommer att tycka är extremt intressant? Vanliga lektioner idag då, chokladfontänen jag gör på tekninken börjar likna något, vilket är POSITIVT! Det är inte så lätt som det låter, och det låter inte lätt! Jag är drama queen för övrigt :]
Justdet! Jag och Pelsan höll i vår lektion idag. Vissa var väl lite väl pratiga och ofokuserade *ser lite halvsträng ut så ingen vet om jag är arg på riktigt* men annars gick det finnemang! Kari var mycket klaaad :D
Det enda som hon tyckte var negativt var vädret, jädrar Elsa, du lovade att du skulle ta hand om det! >:C
Haha, men skämt åsido, resten av kvällen har jag typ bara sett på tv, vi har so-prov på måndag, men jag orkar inte börja plugga än XD
Men inte vill man väl plugga på helgen :/
Så går det när man har planerat dåligt, men shit happens :)
Igår hade jag typ ett fiskben i halsen, det försvann under natten, men nu gör det ju ont när jag sväljer! Kanske det beror på sjukdom också, jag känner mig lite hängig...
Anyways, nu ska jag väl knarka halstabletter och försöka få lite sömn. Imorgon är en annan dag! :)


Ah, man måste älska mina fina bilder förresten! P.S. ÄLSKA JOHHNY DEPP! :]

I'd hit that!


Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0