Okej...

Jag vet att jag inte skriver så ofta... Men nu ska Plättan uppdatera! :}
Min skruv/spiral-grej försvann på tekniken i torsdags. Det sger verkligen för den tog aslång tid att göra och det var svårt och jag behöver den till min chokladfontän. Antingen har någon lagt den någonstans eller också har någon snott den... Men ser ni den så kan ni ju ge den till mig...
Sen i fredags hade jag mina två prov. So:n hann jag inte klart (jag var dock inte den enda), men det känns som det gick bra, och det kändes som att No:n gick jättebra iaf!
Det vra ju valborg också, inte många människor på brasan, men jag åkte iofs dit ganska sent...
Såg på film på kvällen med papi och Anton men jag var så sjukt trött att jag somnade. I lördags höll jag på med mitt rum, läste och såg film. Just det, jag bakade awesome macaroons också! Bilder kommer sen :)
Idag har jag typ gjort samma sak minus bakningen. Har egentligen haft saker jag kanske borde tagit tag i den här helgen, men jag har verkligen inte orkat. Men imorgon är en annan dag! :)
Saknar Plätten bara! :/
Men snart är hon hemma från GBG, och det lär bli awesome!!!!!
Nu är det natti-natti iaf! :]
Gnatt! :)

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0