Opsi!

Oj vad emo vi är XD Plättan BTW!
Men har man inget intressant att säga så har man helt enkelt inte det! Estet äger, ni borde alla komma och kolla på våran pjäs den 28 maj, skulle gissa klockan 7! :)
Och innan dess peppar jag ju flight of the conchords på måndagen! AWESOME! :D
Var med Plätten idag, vi spelade fotboll och såg luftslottet som sprängdes, och senare Amusement, creepy shit! Man trodde nästan att pojkarna skulle vara av ett hårdare material. Men det är inte nådigt när de blir rädda och nyper en allt vad de har i armen! Ja Noel, jag pratar om dig XD
Men serri, den var mer så där läskig fr att den var spännande och man inte vet var "the bad guy" smyger omkring, man tror inte riktigt att man själv kommer att råka ut för det ;)
Vi är lediga från skolan imorgon (kristi himmelfärdsdag!) och på fredag (klämdag!) vilket lär vara najs, men jag har lite saker att ta itu med. Men främst ska jag väl sova (om jag kan ;))
Godnatt, och se upp för clowner!

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0