Sommar för tusan!

Plättan här! :)
Allt gick jättebra i söndags och vi vann med 1-0, yeah! ;D
Man orkar ju nästan inte skriva när det är så varmt! XD
Har väl mest vart ute och stekt, försöker väl få lite färg innan examen, man kan väl få drömma! B)
Gjorde klart chokladfontänen idag, eller limmade alla delar. Nästa gång bör den vara klar för användning! Hoppas bara den funkar... Sen måste jag ju skriva rapport, lite FML men inte så farligt!
Ikväll måste jag också packa för imorgon drar vi till Sthlm, ska bli jättekul att träffa Störstsystra igen! :]
Och det jag peppar mest av allt är såklart... *trummvirvel* ...Flight of the Conchords!!!!!!!!!!!!!! :D
Gud vad kul det ska bli!!!!! :D
Ska dessutom på Rix FM-festivalen så allt lär bli fab!!!!! Men mest FotC!!!!! Drömde faktiskt om den konserten men det var så sjukt wierd XD
Vi får väl se när jag skriver nästa gång, men det ska väl inte dröja allt för länge!
Bye männskor! :)

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0