Tjaba tjena hallå!

Plättan här!
Lite ledighet har gjort en gott! I torsdags tror jag tamigtusan att jag inte gjorde någonting! Jo, jag spelade fotboll på studsmattan och stekte, men i fredags spelade jag också fotboll på studsmattan och sen drog Tinika, Jullan, Mickis och jag till stan. Najs! :D
Först gick vi i affärer och jag köpte ett par assnygga harembyxor för 100 kr, sen åt vi på Nattöppet, det enda rätta! Sen gick vi till Josefs flickväns lägenhet och såg South Park tills bion började. Vi såg Kick-Ass och den var FÖÖÖÖÖR BRA!!!! Rekommenderas!!!! :)
Idag har jag sytt lite (cool) typ läst, spelat fotboll på studsmattan (min nya hobby) och spelat brännboll. Imorgon måste jag upp tidigt, för jag ska typ vara funktionär på silverpilen, sen blir det fotbollsmatch.
Önska mig lycka till!

Lätt som en plätt! ♥

Kommentarer ♥

Kommentera, snälla (A)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0